سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سلام محب برمحبان حسین ع
صفحه ی اصلی |شناسنامه| ایمیل | پارسی بلاگ | وضعیت من در یاهـو |  Atom  |  RSS 
گناهى که تو را زشت نماید نزد خدا بهتر است از کار نیکى که پسندت آید . [نهج البلاغه]
» آمارهای وبلاگ
کل بازدید :174772
بازدید امروز :24
بازدید دیروز :28
» درباره خودم
» لوگوی وبلاگ
سلام محب برمحبان حسین  ع
» لوگوی دوستان



















» آوای آشنا
» چگونه مرد وزن هم را خوشحال میکنند؟

چگونه مرد وزن هم را خوشحال میکنند؟

اگر یک مرد هستید و دوست دارید عشقتان همیشه ازشما و رابطه تان راضی و خشنود باشد باید در زندگی او چنین آدمی باشید :
یک دوست
یک همدم
یک عشق
یک پدر
یک برادر
یک رئیس
یک نجار
یک برقکار
یک لوله کش
یک مکانیک
یک دکتر
یک طراح
یک متخصص زنان
یک روانپزشک
یک رونکاو
یک ماساژور
یک شنونده خوب
یک برنامه ریز خوب
یک آدم تمیز
با احساس
ورزشکار
گرم
دلسوز
شجاع
باهوش
بامزه
خلاق
قوی
رقیق القلب
همدرد
پرتحمل
آینده نگر
بلندپرواز
لایق
قابل اعتماد
راستگو
قابل اتکا
و

و این نکات را هرگز فراموش نکنید :
مدام از او تعریف کنید
عاشق خرید کردن باشید
صادق باشید
پول تان از پارو بالا بره
و به دخترهای دیگه هم نگاه نکنید
و در عین حال شما باید :
تمام توجه تان را به او معطوف کنید و اصلا توقع همین رفتار را از او نداشته باشید
زمان زیادی را به او اختصاص بدهید، مخصوصا در تنها گذاشتنش
به او فضای کافی بدید،
(این یعنی : هیچ وقت نپرسید که کجا میری!!!)
و تاکید می کنم که این سه چیز را هرگز فراموش نکنید:
تولدش را
سالگردهای مشترکتان را
و قرار ملاقات هایی که می گذاره
و حالا خانم ها چطور می توانند یک مرد را خوشحال کنند؟!
فقط دست از سرش بردارید و تنهایش بگذارید!!!

 

 



  • کلمات کلیدی :
  • مـــــــحـــــب:: 87/9/20:: 3:52 صبح | نظرات دیگران ()

    » اسرار خنده وخندیدن

     

    اسرار خنده وخندیدن

     

     

    هر انسان بالغ به طور متوسط در روز  17 بار می خندد و همین علاقه انسان به خندیدن است که باعث ...چطور می خندیم؟

    انسان خندیدن را دوست دارد. هر انسان بالغ به طور متوسط در روز 17 بار می خندد و همین علاقه انسان به خندیدن است که باعث پدید آمدن جوک و طنز و حتی کمدی شده است.

    خندیدن برای ما نشاط آور است و به همین خاطر به خندیدن علاقه داریم. اما جالب است بدانید انسان ها تنها موجوداتی هستند که می خندند.

    خندیدن مکانیزم پیچیده ای دارد که در عین حال می تواند دوای درد بسیاری از دردها باشد و دانشمندان هنوز هم معتقدند که خنده می تواند در درمان بیماری ها مؤثر باشد.

    خنده چیست؟

    خنده از دو قسمت تشکیل شده است که یکی به حالت صورت و دیگری به صدایی که تولید می شود اطلاق می شود. وقتی ما می خندیم، مغز دستور این عمل ها را صادر می کند و اگر شدیدتر بخندیم، دستوراتی برای تکان خوردن دست ها و پاها نیز صادر می شود. هنگام خنده 15 ماهیچه صورت به حرکت در می آیند که مهم ترین آنها مکانیزم حرکت لب های بالای شماست. ماهیچه های حلق شما دچار انقباض می شوند و به همین علت شما دچار بریده نفس کشیدن می شوید.

    گاهی اوقات در حالت های شدید خنده مجراهای اشکی شما هم وارد کار می شوند و در حالی که شما از شدت خنده دهان خود را برای گرفتن اکسیژن بیشتر باز و بسته می کنید صورت تان هم از اشک خیس می شود و حتی رنگ چهره تان به قرمز تغییر می کند و صداهای عجیبی نیز تولید می کنید.

    محققان بسیاری تا کنون سعی کرده اند که از مکانیزم خنده بیشتر بدانند، اما مشکل این است که در هنگام تحقیقات، خنده افراد زود از بین می رود .

    یکی از محققان تحقیق خود را روی صدای خنده متمرکز کرد و به این نتیجه رسید که همه خنده ها از یکی از صداهای ها-ها-ها یا هو-هو-هو پیروی می کنند و امکان ندارد فردی بتواند با ترکیب این دو صدا بخندد. محققان معتقدند که در بدن انسان یابنده هایی وجود دارد که خنده را تشخیص می دهد و باعث ادامه یافتن آن می شود. از نظر آنها خنده یک عکس العمل کاملاً اتوماتیک و نا خودآگاه است.

    چرا می خندیم؟

    بیشتر محققان معتقدند که خنده باعث ایجاد کشش و رابطه نزدیک میان انسان ها می شود. وقتی شما با کسی احساس راحتی می کنید با او می خندید و این احساس را نشان می دهید.

    اینکه شما نمی خواهید در یک گروه احساس تنهایی کنید، باعث می شود هنگام خنده با آنان بخندید و آنها را همراهی کنید و به همین دلیل است که خنده را مسری می دانند.

    اگر دقت کرده باشید معمولاً اگر بزرگ خانواده و یا حتی رئیس تان بخندد، شما نیز می خندید و این دقیقاً همان حالتی است که گفته می شود با خنده می توان رفتارهای دیگران و حتی خلقیات آنان را کنترل کرد. به طور مثال اگر هنگام خطر شما بخندید و فرد تهدیدکننده نیز بخندد تا حدود زیادی مشکل حل می شود.

    یکی از محققان خنده انسان را با آواز پرنده ها مقایسه می کند و معتقد است که خنده یک عکس العمل طبیعی انسان برای ایجاد رابطه است. تحقیقات دیگر نشان می دهد که خنده در زمانی که در یک گروه هستند، 30 برابر زمانی است که شما تنها مثلاً جلوی تلویزیون نشسته اید.

    خنده و مغز:

    ما می دانیم که قسمت های مختلف مغز، در مکانیزم خنده مؤثرند. به طور مثال عکس  العمل های عاطفی بزرگترین حرکت های مغز را تولید می کنند. محققان معتقدند که هنگام خنده قسمت های مختلف مغز وارد کار می شود، اما هنوز به طور دقیق رابطه میان خنده و مغز مشخص نشده است. برای انجام این تحقیقات چندین نفر به دستگاه های پیشرفته متصل شدند و نتیجه اینکه هنگام خنده امواجی که توسط مغز آنان تولید می شد کاملا یکسان بود. براساس این تحقیقات:

    ابتدا قسمت چپ فعال شده و کلمات و جوک ها را تحلیل می کند .
      سپس قسمت جلویی ان که مربوط به احساسات است، بسیار فعال می شود.
    o قسمت راست مغز اطلاعات مربوط به جوک را تحلیل می کند. o رفتارهای خارجی ظاهر می شوند. قسمت پشت سر که دستور حرکات دهان و یا دست ها را صادر می کند، فعال می شود.
    قابل ذکر است که راهی که خنده در مغز طی می کند با راهی که هنگام احساسات شدید طی می کنیم، کاملا متفاوت است و به همین خاطر است که محققان معتقدند که هر گونه اختلالی در این بخش مغز می تواند انسان را از خندیدن باز دارد و یا به آن شکلی غیر عادی دهد.

    سیستم فعال:

    سیستم فعال مغز که گفته می شود، در مکانیزم خنده دخیل است در قسمت مرکزی قرار دارد. این قسمت بسیار مهم است زیرا حرکاتی را که برای انسان بسیار حیاتی است کنترل می کند. این قسمت از مغز در حیوانات بسیار قدیمی همچون تمساح ها نیز وجود داشته است که با استفاده از آن و بو کشیدن طعمه خود را انتخاب می کرده اند، اما در مورد انسان ها این بخش در احساسات و انگیزه انسان مورد استفاده قرار می گیرد.

    هیپوتالاموس بخشی است که موجب تولید صداهای گوناگون هنگام خنده می شود.

    چه چیزهایی برای مان خنده دار است؟

    بر اساس تئوری ناسازگاری انسان زمانی می خندد که چیزهایی را بشنود که از نظر عقلی و اتفاقات روزمره غیر ممکن به نظر برسند . جوک ها زمانی خنده دارند که ما یک انتظار دیگر از پایان آنها داریم اما به شکلی دیگر ظاهر می شوند. وقتی جوکی شروع به تعریف می شود، مغز ما ناخودآگاه شروع به پیش بینی آن می کند و وقتی پایان آن کاملاً متفاوت با آن چیزی است که ما تصور می کردیم ،خنده دار به نظر می رسد.

    اکنون ما احساسات جدیدی داریم که تفکرات قبلی ما را نسبت به آن موضوع تغییر داده است. تئوری برتری بیان می کند که ما زمانی به یک جوک می خندیم که حماقت اشخاص و نادانی و اشتباهات آنان بیان شود . این احساس برتری به شخص باعث می شود ما احساس خرسندی کرده و بخندیم.

    تئوری آسودگی معتقد است انسان می خندد چون احتیاج دارد که بدنش را از تنش های روزانه پاک نماید. زیرا خندیدن می تواند این عصبیت های روزانه را تا حد بسیاری کم نماید.

    چه چیز هایی خنده دار نیستند؟

    مهم ترین موضوع در این میان سن است. کودکان و نوزادان در حال کشف دنیای اطراف خود هستند پس موضوعات برای آنان کاملا متفاوت است. یک کودک ممکن است به جوک های ساده ای که مثلاً یک فیل در آن نقش اول را بازی می کند، بخندد . در مورد نوجوانان قضیه فرق می کند. آنها به موضوعات روزمره شان مانند غذا و تفریحات می خندند که به آنان احساس برتری می دهد.

    وقتی بزرگتر می شویم، افکار و فیزیک ما تغییر می کند. هر چه بیشتر دنیا دیده شویم به مسائل متفاوت تری همچون تفاوت آدم ها می خندیم. خنده دقیقاً در سنین مختلف در مورد مسائلی صورت می گیرد که استرس ما را کمتر کند.

    اینکه در کدام کشور و با چه فرهنگی بزرگ شده ایم، نیز فرق می کند. شما معمولاً اگر جوک های کشور های دیگر را بشنوید، کمتر برای تان خنده دار است و این به تفاوت فرهنگ ها بر می گردد.

    وقتی کسی به شما می گوید که جوک تان اصلا خنده دار نبود هم دو دلیل می تواند داشته باشد یکی احساس منفی که در شخص ایجاد شده و دیگری اینکه آن شخص نکته جوک را نفهمیده و یا برایش جذاب نبوده است.

    خنده و سلامت:

    همه ما می دانیم که خنده برای بسیاری از دردها درمان است. مهم ترین کاری که خنده برای ما انجام می دهد آن است که به اعصاب ما تعادل داده و همین موضوع از امراض مختلف جلوگیری می نماید.خنده هورمونهای استرس را بسیار کم کرده و باعث می شود که ما کمتر عصبانی شویم و از بالا رفتن فشار خون جلوگیری می نماید. این عمل همچنین باعث بالا رفتن سلول های پروتئین که از بیمار شدن مان جلوگیری می کند، میشود.بیشتر شدن بزاق دهان از ورود بیماری های عفونی از طریق دهان جلوگیری کرده و کمک بزرگی به ما می کند.

    جالب است بدانید که 100 بار خندیدن برابر 15 دقیقه دوچرخه سواری کردن است، پس خنده می تواند یک ورزش به حساب بیاید. اکسیژن خون بالا رفته و فشار خون پایین می اید.به گفته پزشکان اکثر مردم احساسات منفی خود از قبیل ترس یا نفرت را در خود نگه می دارند و خنده راهی است، برای بیرون ریختن این احساسات و به همین دلیل است که افراد ترس خورده را معمولاً به رفتن سینما برای دیدن فیلم های خنده دار ترغیب می کنند.

    برای بیشتر خندیدن:
    چیزهایی را که برایتان جالب است و شما را می خنداند شناسایی کنید و انها را بیشتر وارد زندگی خود کنید. اطراف خود را از ادمهای شاد پر کنید ، خودتان سعی کنید که فرد با مزه تری باشید!! خنداندن اطرافیانتان می تواند برای شما هم مفید باشد پس از این فرصت استفاده کنید.

     



  • کلمات کلیدی :
  • مـــــــحـــــب:: 87/9/16:: 1:20 صبح | نظرات دیگران ()

    » سال فقط 365 روز دارد !!!!

    اگر داوطلبی در کنکور پذیرفته نشد ، هیچ تقصیری متوجه او نیست چرا که سال فقط 365 روز دارد در حالیکه

    در سال ، 52 جمعه داریم و میدانید جمعه ها فقط برای استراحت است . به این ترتیب 313 روز می ماند

    حداقل 50 روز مربوط به تعطیلات تابستانی است و چون هوا گرم است مطالعه دقیق برای یک فرد نرمال مشکل است. بنابراین 263 روز دیگر ، باقی می ماند 

    در هر روز 8 ساعت خواب برای بدن لازم است که جمعا 122 روز میشود. بنابراین 141 روز باقی می ماند 

    اما سلامتی جسم و روح ، روزانه یک ساعت تفریح را می طلبد که جمعا 15 روز میشود. پس 126 روز باقی می ماند 

    طبیعتا دو ساعت در روز برای خوردن غذا اعم از صبحانه، نهار و شام لازم است که در کل 30 روز میشود. پس 96 روز دیگر باقیست 

    یک ساعت در روز برای گفتگو و تبادل افکار به صورت تلفنی با دیگران و البته پشتیبان ضروری است. چرا که انسان موجودی است اجتماعی ، و این خود 15 روز از کل سال است. بنابراین 81 روز از سال باقی می ماند 

    روزهای امتحان دست کم 45 روز از سال را به خود اختصاص میدهد و نظر به حجم بالای درس ها و خستگی ناشی از امتحان، 36 روز دیگر باقی می ماند 

    تعطیلات نوروز و اعیاد مختلف که دست کم 30 روز در سال است. مگر میتوان در این اعیاد وقت را به مطالعه گذراند؟ پس 6 روز باقیست 

    در سال حداقل 3 روز به بیماری طی میشود و 3 روز دیگر باقی می ماند 

    سینما رفتن و سایر امور شخصی هم لااقل دو روز از سال را در بر میگیرد پس فقط یک روز دیگر باقیست 

    یک روز باقیمانده همان روز تولد شماست، چگونه میتوان در آن روز بخصوص درس خواند 

    پس یک داوطلب نرمال (!) نمی تواند امیدی برای قبولی در دانشگاه داشته باشد 

    تازه اینا بدون حسابه ی زمان صرف شده برای اینترنت و چت است که خودش خیلی وقت میبره

     



  • کلمات کلیدی :
  • مـــــــحـــــب:: 87/9/15:: 4:3 صبح | نظرات دیگران ()

    » طنز آخر هفته

    طنز آخر هفته (1)

    دخترها

    توی ماهیتابه روغن میریزن
    اجاق گاز زیر ماهیتابه رو روشن میکنن
    - تخم مرغها رو میشکنن و همراه نمک توی ماهیتابه میریزن
    چند دقیقه بعد نیمروی آماده رو نوش جان میکنن

    پسرها

    توی کابینتهای بالایی آشپزخونه دنبال ماهیتابه میگردن
    توی کابینتهای پایینی دنبال ماهیتابه میگردن و بلاخره پیداش میکنن
    ماهیتابه رو روی اجاق گاز میذارن
    توی ماهیتابه روغن میریزن
    توی یخچال دنبال تخم مرغ میگردن
    یه دونه تخم مرغ پیدا میکنن
    چند تا … میدن
    دنبال کبریت میگردن
    با فندک اجاق گاز رو روشن میکنن و بوی سرکه همراه دود آشپزخونه رو بر میداره
    ماهیتابه رو میشورن (بگو چرا روغنش بوی ترشی میداد!
    ماهیتابه رو روی اجاق گاز میذارن و توش روغن واقعی میریزن
    تخم مرغی که از روی کابینت سر خورده و کف آشپزخونه پهن شده رو با دستمال پاک میکنن
    چند تا… میدن و لباس میپوشن
    میرن سراغ بقالی سر کوچه و 20 تا تخم مرغ میخرن و برمیگردن
    تلویزیون رو روشن میکنن و صداش رو بلند میکنن
    روغن سوخته رو میریزن توی سطل و دوباره روغن توی ماهیتابه میریزن
    تخم مرغها رو میشکنن و توی ماهیتابه میریزن
    دنبال نمکدون میگردن
    نمکدون خالی رو پیدا میکنن و چند تا … میدن
    دنبال کیسهء نمک میگردن و بلاخره پیداش میکنن
    نمکدون رو پر از نمک میکنن
    صدای گزارشگر فوتبال رو میشنون و میدون جلوی تلویزیون
    نمکدون رو روی میز میذارن و محو تماشای فوتبال میشن
    بوی سوختگی رو استشمام میکنن و میدون توی آشپزخونه
    چند تا … میدن و تخم مرغهای سوخته رو توی سطل میریزن
    توی ماهیتابه روغن و تخم مرغ میریزن
    با چنگال فلزی تخم مرغها رو هم میزنن
    صدای گــــــــــل رو از گزارشگر فوتبال میشنون و میدون جلوی تلویزیون
    سریع برمیگردن توی آشپزخونه
    تخم مرغهایی که با ذرات تفلون کنده شده توسط چنگال مخلوط شده رو توی سطل میریزن
    ماهیتابه رو میندازن توی سینک
    دنبال ظرفهای مسی میگردن
    قابلمهء مسی رو روی اجاق گاز میذارن و توش روغن و تخم مرغ میریزن
    چند دقیقه به تخم مرغها زل میزنن
    یاد نمک میفتن و میرن نمکدون رو از کنار تلویزیون برمیدارن
    چند ثانیه فوتبال تماشا میکنن
    یاد غذا میفتن و میدون توی آشپزخونه
    روی باقیماندهء تخم مرغی که کف آشپزخونه پهن شده بود لیز میخورن
    چند تا … میدن و بلند میشن
    نمکدون شکسته رو توی سطل میندازن
    قابلمه رو برمیدارن و بلافاصله ولش میکنن
    چند تا … میدن و انگشتهاشون که سوخته رو زیر آب میگیرن
    با یه پارچهء تنظیف قابلمه رو برمیدارن
    پارچه رو که توسط شعله آتیش گرفته زیر پاشون خاموش میکنن
    نیمروی آماده رو جلوی تلویزیون میخورن و چند تا … میدن

    حالا با کمی بررسی علت این تفاوت را متوجه میشوید ! بله ! اگرباباها الگوی خوبی برای پسرها

    باشند …….



  • کلمات کلیدی :
  • مـــــــحـــــب:: 87/9/7:: 1:11 صبح | نظرات دیگران ()

    » طنز اخلاقی

    پنجاه راه برای بازی کردن بااعصاب دیگران!!!!!!؟؟؟؟؟

    که براستی اگر بیاموزیم اینگونه رفتار ... از اخلاق وانسانیت چه کم خواهیم داشت؟؟؟؟؟

    روزهای تعطیل مثل بقیه روزها ساعتتون رو کوک کنین تا همه از خواب بپرن! ?این روش برای افرادی که غیر از سادیسم ، رگه هایی از مازوخیسم هم دارن پیشنهاد میشه
    سر چهارراه وقتی چراغ سبز شد دستتون رو روی بوق بذارین تا جلویی ها زود تر راه بیفتند
    وقتی میخواین برین دست به آب با صدای بلند به اطلاع همه برسونین
    وقتی از کسی آدرسی رو می پرسین بلافاصله بعد از جواب دادنش جلوی چشمش از یه نفر دیگه بپرسین
    کرایه تاکسی رو بعد از پیاده شدن و گشتن تمام جیبهاتون به صورت اسکناس هزاری پرداخت کنید
    همسرتون رو با اسم همسر قبلیتون صدا بزنین
    جدول نیمه تموم دوستتون رو حل کنین
    روی اتوبان و جاده روی لاین منتهی الیه سمت چپ با سرعت پنجاه کیلومتر در ساعت حرکت کنین
    وقتی عده زیادی مشغول تماشای تلویزیون هستند مرتب کانال رو عوض کنین
    از بستنی فروشی بخواین که اسم پنجاه و چهار نوع بستنی رو براتون بگه
    در یک جمع سوپ یا چایی رو با هورت کشیدن نوش جان کنین
    به کسی که دندون مصنوعی داره بلال تعارف کنین
    وقتی از آسانسور پیاده میشین دکمه های تمام طبقات رو بزنین و محل رو ترک کنین
    وقتی با بچه ها بازی فکری می کنین سعی کنین از اونها ببرین
    موقع ناهارتوی یک جمع جزئیات تهوع وگلاب به روتون استفراغی که چند روز پیش داشتین رو با آب و تاب تعریف کنین
    ایده های دیگران رو به اسم خودتون به کار ببرین
    بوتیک چی رو وادار کنید شونصد رنگ و نوع مختلف پیراهنهاشو باز کنه و نشونتون بده و بعد بگین هیچ کدوم جالب نیست و سریع خارج بشین
    شمع های کیک تولد دیگران رو فوت کنین
    اگر سر دوستتون طاسه مرتب از آرایشگرتون تعریف کنین
    وقتی کسی لباس تازه می خره بهش بگین خیلی گرون خریده و سرش کلاه رفته
    صابون رو همیشه کف وان حموم جا بذارین
    روی ماشینتون بوقهای شیپوری نصب کنین
    وقتی دوستتون رو بعد ازیه مدت طولانی می بینین بگین چقدر پیر شده
    وقتی کسی در جمعی جوک تعریف می کنه بلافاصله بگین خیلی قدیمی بود
    چاقی و شکم بزرگ دوستتون رو مرتب بهش یادآوری کنین
    بادکنک بچه ها رو بترکونین
    مرتب اشتباه لغوی و گرامری دیگران هنگام صحبت رو گوشزد کنین و بهش بخندین
    وقتی دوستتون موهای سرش رو کوتاه میکنه بهش بگین موی بلند بیشتر بهش می یاد
    بچه جیغ جیغوی خودتون رو به سینما ببرین
    کلید آپارتمان طبقه سیزدهم تون رو توی ماشین جا بذارین و وقتی به در آپارتمان رسیدین یادتون بیاد! ?این راه هم جنبه هایی از مازوخیسم در بر داره
    ایمیل های فورواردی دوستتون رو همیشه برای خودش فوروارد کنین
    توی کنسرتهای موسیقی بزرگ و هنری ، بی موقع دست بزنین
    هر جایی که می تونین ، آدامس جویده شده تون رو جا بذارین! ?توی دستکش دوستتون بهتره
    حبه قند نیمه جویده و خیستون رو دوباره توی قنددون بذارین
    نصف شبها با صدای بلند توی خواب حرف بزنین
    دوستتون که پاش توی گچه رو به فوتبال بازی کردن دعوت کنین
    عکسهای عروسی دوستتون رو با دستهای چرب تماشا کنین
    پیچهای کوک گیتار دوستتون رو که
    ? دقیقه دیگه اجرای برنامه داره حداقل ???
    درجه در جهات مختلف بچرخونین
    با یه پیتزا فروشی تماس بگیرین و شماره تلفن پیتزا فروشی روبروییش که اونطرف خیابونه رو بپرسین
    شیشه های سس گوجه فرنگی و هات سس فلفل رو عوض کنین
    موقع عکس رسمی انداختن برای هر کس جلوتونه شاخ بذارین
    توی ظرفهای آجیل برای مهموناتون فقط پسته ها و فندقهای دهان بسته بذارین
    شونصد بار به دستگاه پیغام گیر تلفن دوستتون زنگ بزنین و داستان خاله سوسکه رو تعریف کنین
    توی روزهای بارونی با ماشینتون با سرعت از وسط آبهای جمع شده رد بشین
    توی جای کارت دستگاههای عابر بانک چوب کبریت فرو کنین
    جای برچسبهای قرمز و آبی شیرهای آب توالت هتل ها رو عوض کنین
    یکی از پایه های صندلی معلم یا استادتون رو لق کنین
    توی مهمونی ها مرتب از بچه چهار ساله تون بخواین که هر چی شعر بلده بخونه
    چراغ توالتی که مشتری داره و کلید چراغش بیرونه رو خاموش کنین
    ورقهای جزوه ء
    ??? صفحه ای دوستتون که ازش گرفتین زیراکس کنین رو قاطی پاتی بذارین ، یه بر هم بزنین ، بعد بهش پس بدین

    که براستی اگر بیاموزیم اینگونه رفتار... از اخلاق وانسانیت چه کم خواهیم داشت؟؟؟؟؟

     

     



  • کلمات کلیدی :
  • مـــــــحـــــب:: 87/9/4:: 1:54 صبح | نظرات دیگران ()